Това не е само мнение,а и на Джеръми Кларксън от TOP GEAR.Сигурно повечето от вас са гледали стария брой на TOP GEAR,в който Джеръми предпочете GTV 3.0 V6 пред Fiat Coupe,Honda Prelude,Toyota Celica,BMW 328,Mercedes CLK,Volvo C70 и Nissan 200 SX.Всичките доста добри коли BTW.Това е доста добро постижение,като се има предвид,че алфите рядко печелят сравнителни тестове.Интересно ми е има ли някой който да харесва повече някой от другите модели споменати тук?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Alfa GTV-най доброто купе от края на 90-те.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Много глупости е говорил Орангутана. В какво точно е била най-добра Алфата в сравнение с останалите? Точно в едно нещо - как те е карала да се чувстваш но в техническо отношение отстъпва. Но всеки си има собствени приоритети и ценности. За мен ГТВ-то е странно като външност и за разлика от Орангутана не "се възбуждам сексуално като го погледна". Може да е прав като каза, че "може би 3.0 v6 на Алфа е един от най-добрите масово-произвеждани мотори" не знам, нямам наблюдения и опит.
Що се отнася до харесване по отношение на дизайн, моя фаворит в това сравнение е 200sx. Лично мнение!Last edited by slaf4u; d.m.y г., 09:48.
Comment
-
Първоначално публикувано от slaf4u Покажи съобщениеВ какво точно е била най-добра Алфата в сравнение с останалите?
Първоначално публикувано от slaf4u Покажи съобщениеТочно в едно нещо - как те е карала да се чувстваш...
Имат един епизод, в който сравняват Брера с ТТ и някакъв шукаритетен Голф (коли, които би трябвало да ти харесват ако държиш на технологията, защото в техническо отношение със сигурност са по-напред от Брерата)... Ми брерата спечели сърцата им, въпреки, че на всеки тест беше последна от тези три коли.... Заради горното...
А дали Кларксън е "орангутан" не знам, ама грубо казано целия свят го познава и малко или много като цяло хората ценят мнението му по отношение на колите...Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 10:36.
Comment
-
Определено ТТ и Голф не ме блазнят по никакъв начин. И двете са ми скучни както и R8 (странно но факт).
Правилен си за орангутана - мен много си ме кефи особено като обясняваше, че има позитивен кембър (краката му са криви навън) и би победил Юсеин Болт на 100м слалом.
Нямам какво да кажа за Брера, каквото и лошо да каже човек за нея следва да бъде бит с пръчка по петите. Тук ставаше въпрос за ГТВ.
"само дето хората, които харесват тази марка коли, я харесват предимно заради горното, което явно за теб няма никакво значение" - глупаво предположение имайки предвид, че карам Алфа и всеки път като се наложи да ходя някъде с нея й се кефя все едно се качвам за пръв път.Last edited by slaf4u; d.m.y г., 12:15.
Comment
-
"Глупавото" ми предположение е направено 100% на база на написаното от теб в предния ти пост и това, че караш "Алфа" не е достатъчно условие да направи предположението "глупаво", особено след написаното от теб в предишния ти пост...
Изобщо не ми е целта да се заяждаме, но след като всеки път се кефиш като за първи път на най-масовата, произведена и продадена в най-много бройки "Алфа", какво не ти е ясно, че човека избира пластмасовия леген с гръмко име "Гран Туризмо Велоче" сред другите, само и единствено заради начина по който тази кола го кара да се чувства..?
Comment
-
Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщениедрън...дрън...дрън
Не ме разбирай погрешно, със сигурност АР е марка за хора..."малко по-странни" даже бих казал индивидуалисти с егоистични и себични наклонности, страдащи от хроничен нарцисизъм и точно това прави марката специална за мен. Ако сега имах възможността да избирам друг автомобил, пак бих си взел АР, пак същия модел и пак същия двигател, но това не значи че съм сложил розовите очила и не виждам недостатъците на автомобила. Това което ми дава като усещане и емоция е достатъчно за да ги компенсира. Никога със стария си автомобил не съм се хилил като пача без видима причина след като стрелката на оборотомера мине 4000 об/мин.
Поосрахме на колегата темата.Last edited by slaf4u; d.m.y г., 15:34.
Comment
-
гтв
И аз съм го гледал това предаване с ГТВ 3.2, за което Джеръми каза, че е страхотна кола.
И отиде и си купи Mercedes CLK 65 AMG Black Series.
Това е човек, който е покарал някоя и друга кола, и мнението му е ценено от много хора.
Всъщност той е купил GTV, но класика - Alfa Romeo GTV6 1980, което на мен също много ми харесва, защото с острите си ръбове носи италианския спортен дух от края на 70те, но това е др. тема.
Явно при него това, че каза за гтв-то, че седалката му може да е анатомична само за маймуна, му е повлияло, не знам.Alfa 156 2.0 - ех,
Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.
Comment
-
Без значение за собствениците на ГТВ е кой какво дрънкаКакто казах колата е идеална, стига да ти допада
На някой който харесва Комбита, седани, пикапи, (големи коли)....няма начин да му се хареса
ГТВ е като ПТ Крузър ако мога така да се изразя....или си много влюбен в нея или я мразиш
Comment
-
Колеги,вярно поосрахте малко темата ама нейсе.Аз лично ги класирам така:Alfata,Fiat Coupe и Nissan 200SX.Има и още едно купе,което не участва в теста, тъй като е по-стар модел,но си заслужава да бъде сложено сред готините машини-Rover 200 Turbo.Интересно някой от форума карал ли е такова зверче?Alfa 145 1.4 T. Spark 97
Fiat Coupe 2.0 16v 96
Comment
-
Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщениеЖиви и здрави, след 20-тина години ще видите колко ценено ще бъде ГТВ-то
Аз и сега адски си го обичам и не съжалявам и секунда за покупкатаДали е по- по най не ме бОли !
Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеОбъркал се рейса пич. Единственото ценно в този модел е моторът. Естествено ценният мотор не е 2.0 фиатски ТС, а 6-така от Арезе. Само зараде това може да бъде ценен този модел ( разбирай само версиите с 6 цилиндъра). Защото няма нищо ценно в носачи от чугун, коита са същите и във Фиат Типо. Това е жалката истина. Може да бъде ценен предшественика, истинското ГТВ, но не и тази кола, която ако трябва да сме честни е пообъркана още на чертожната дъска.На чертожната дъска е едно уникално шаси една вечна форма и т,н и т.н. Но както казах или я харесваш или не
Ти явно не, е какво пък толкова все ще го преглътнем собствениците
Comment
Comment